Translate

17 augusti 2016

Höstterminen är igång

Då var skolan igång och nya kurser påbörjade. Vi började gå efter schemat idag och hittills verkar det ganska bra. Första lektionen jag hade var internationellt arbete som jag föll för direkt. I den kursen kommer vi jobba med sjukdomar och tillgångar till sjukvård i olika delat av världen likaså kulturella skillnader. Jag tycker det låter så himla spännande, speciellt när jag har vart i Afrika och fått höra/läsa om hur sjukvården ser ut där. 
De andra lektionerna verkade även de intressanta och jag är ganska säker på att detta året kommer springa förbi. 

Känns även bra att vara tillbaka i de gamla rutinerna igen, även om jag har spenderat de senaste nätterna hos Arvid, och saker flyter på som vanligt. Man vet vad dagen väntar helt enkelt. 

Paulina

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar