Translate

15 september 2016

Bath and Body Works

Häromdagen fick jag hem två ljus från Bath and Body Works som är en butikskedja i USA. Kedjan har lite allt möjligt men jag köpte två ljus. Båda ljusen luktar så otroligt gott och jag kan inte få nog av dem. 
Min favorit är "Leaves" som kort sagt luktar höst. Jag älskar hösten och allt som ingår vilket gör att det här ljuset perfekt. Jag kommer antagligen att elda det här ljuset hela tiden. 
Det andra ljuset är "Marshmallows Fireside" och även det luktar otroligt gott. Jag har ett ljus med liknande doft men det här är ett litet steg bättre. Doften är för mig väldigt vintrig men det funkar lika bra till hösten. Nu är det ju trots alla bara 100 dagar kvar till jul! 

Paulina

3 kommentarer :

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera