Translate

17 oktober 2016

Stenungsund | Pinchos | Mysmorgon

I lördags kom Arvid hem till mig, vi hade inte sett varandra på nästan hela veckan då vi båda har varit sjuka. Vi åkte en sväng till Stenungsund där jag köpte min första julklapp(!!!) och tog något varmt och dricka. Sen gick vi omkring lite innan vi åkte hem. 
På lördag kväll åkte jag in till Pinchos som ligger i stan och träffade några klasskompisar. Vi åt tappas, drack färgglada drinkar och bara pratade. Mysig kväll.
Sen blev jag hämtad av Arvid och sov hos honom.

Igår hade vi en mysig morgon i sängen. Vi tog det lugnt gick upp och åt frukost och sen la vi oss i sängen igen. Sen var det dags för mig att åka hem för att jag var tvungen att plugga till ett prov som vi har idag. Är ganska säker på att jag kommer misslyckas totalt men vi får väl se. 

Paulina

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar